Czwartek, 28 marca 2024 r.
Webc@m  -  Aktualnosci  -  Kontakt




http://www.gim4.mielec.pl -->> Home -> Godło szkoły



Menu


Aktualności

O szkole

Godło szkoły

Spacer po szkole

Dyrekcja

Nauczyciele

Dokumenty

Plan lekcji

Zajęcia pozalekcyjne

Osiągnięcia konkursy

Nasze certyfikaty

Podręczniki szkolne

Rekrutacja do GIM4

Egzaminy gimnazjalne

Kilka słów o Mielcu

Archi(www)um Gim4

Absolwenci Gim4

Pedagog

Kontakt



Programy nauczania

Kryteria oceniania

Dla rodzica



Fotki z imprez szkolnych



E-LEARNING

Powiatowy SZS

Scrabble

Euroteam

SP13

Program COMENIUS

Linki



Konkurs matematyczny



Projekt "Równe szanse"



English version




Cytat


więcej...



FILM PROMOCYJNY GIM4
















Nasze Gimnazjum przystąpiło do projektów: Pracownie komputerowe dla szkół oraz Internetowe Centra Informacji Multimedialnej w bibliotekach szkolnych. Projekty te współfinansowane były przez Europejski Fundusz Społeczny
Otrzymaliśmy Internetowe Centrum Informacji Multimedialnej edycja 2004
oraz pracownie komputerową Apple Mackintosh edycja 2007



Autor strony: mgr Wiesław Zieliński
Współpraca: mgr Bogusława Zielińska,
mgr Bogusława Michalcewicz
Opiekun: mgr Wiesław Zieliński
Aktualizacja: mgr Wiesław Zieliński
Nadzór merytoryczny: dyrektor mgr inż. Teresa Lechocińska - Ciupa



Godło szkoły


  • [Godlo w formacie doc.]

  • Powrót na stronę główną
    Webc@m  -  Aktualnosci  -  Kontakt  - 


    Warning: fopen(online.txt): failed to open stream: Permission denied in /newv/links.php on line 274

    Warning: flock() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /newv/links.php on line 275

    Warning: fputs() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /newv/links.php on line 276

    Warning: flock() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /newv/links.php on line 277

    Warning: fclose() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /newv/links.php on line 278
    Teraz jest go?ci OnLine na naszej stronie: 1

    Copyright © 2001 by Gim4
    Designed by: Fox
    statystyka