W Gimnazjum nr 4 w Mielcu sypnęło talentami. 6 grudnia już po raz trzeci odbył się Szkolny Konkurs Artystyczny „ Mam talent”. Zainteresowanie uczniów było bardzo duże,
a różnorodność talentów olbrzymia. Była wspaniała zabawa, rewelacyjne występy ! Przedsięwzięcie okazało się imprezą ze wszech miar udaną i potrzebną. To jedyne chyba ogólnoszkolne forum, na którym uczniowie mogli zmierzyć się z własnym strachem, nieśmiałością i zaprezentować swoje umiejętności. Oprócz możliwości „wyłowienia talentów”, konkurs przyczynił się do integracji społeczności uczniowskiej, a także przeciwdziałał „szkolnej nudzie”. Uczniowie zaprezentowali 12 utworów wokalnych, 1 układ taneczny, 1 utwór na keybordzie, 1 na akordeonie oraz 1 utwór recytowany. Wszystkie występy spotkały się z żywym aplauzem publiczności i nagrodzone zostały głośnymi brawami, a przychylne opinie jury zachęciły młodych artystów do dalszego rozwijania swoich talentów.
Komisja konkursowa najwięcej głosów przyznała Julii Jędrychowskiej z kl. 1a
za przygotowany przez nią układ choreograficzny. Ponadto wyróżnione zostały występy:
w kategorii utwór wokalny nagrodzono dwie uczennice - Gabrielę Kanię z klasy 2b
za wykonanie piosenki „Merry Christmas Everyone” oraz Wiktorię Gancarz z kl. 3c
za utwór „When I was your Man ”; w kategorii recytacja-występ Mateusza Grudnia z kl. 1b za interpretację bajki Ignacego Krasickiego „Czapla, ryby i rak”. Najwięcej emocji wywołał występ zespołu z kl. 3a, który wykonał przebój disco polo „ Bujaj się”. Wszyscy, którzy potrafili opanować tremę i zaprezentować się na szkolnej scenie, zostali obdarowani
mikołajkowymi upominkami.
Tegoroczny konkurs utwierdził nas w przekonaniu, że warto taką imprezę kontynuować
w następnych latach. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku szkolnym będziemy świadkami równie ciekawego występu Młodych Talentów z Łąkowej 6. Zachęcamy do szlifowania swoich umiejętności, by się nimi podzielić. Wszystkim wyróżnionym serdecznie gratulujemy! Organizatorkami konkursu były nauczycielki p. Bogusława Zielińska
i p. Ewa Rzeszutek.