W ramach ogólnopolskiej kampanii „Zachowaj Trzeźwy Umysł 2015” 6 maja uczniowie klas IV – VI mieli okazję uczestniczyć
w spektaklu profilaktycznym pt „Inna strona życia”. Aktorzy Teatru EDU – ARTIS z Krakowa zaprezentowali fragment z życia młodego człowieka, w którym niewłaściwie podjęte decyzje prowadzą bohatera do uzależnienia od narkotyków.
Wyniki Miejskiego Konkursu Bibliotecznego na projekt okładki lektury szkolnej organizowanego pod patronatem Prezydenta Miasta Mielca w roku szkolnym 2014/2015
26 marca 2015 roku w Szkole Podstawowej w Tuszowie Narodowym odbył się finał Powiatowego Konkursu Ekologicznego Co nam dają okoliczne lasy? Konkurs pod patronatem Starosty Powiatu Mieleckiego Pana Zbigniewa Tymuły cieszył się ogromną popularnością. Amelia Niemczyk z klasy I c zdobyła nagrodę.
W dniu 9 kwietnia 2015 r. nastąpiło rozstrzygnięcie Szkolnego Plastycznego Konkursu Ekologicznego dla klas I – III Ziemia nasza planeta.
W dniu 15 kwietnia 2015 roku o godzinie 16.30 odbędą się zebrania z rodzicami uczniów Szkoły Podstawowej nr 13 w Mielcu. Serdecznie zapraszamy wszystkich rodziców!
W dniu 20.03.2015 r. w Szkole Podstawowej nr 1 w Mielcu odbył się Międzyszkolny Konkurs Recytatorski „W kręgu poezji dziecięcej”. Uczennica naszej szkoły Noemi Bełch z klasy II A zdobyła III miejsce.
Gratulujemy!!!
W dniu 16.03.2015 r. odbył się Szkolny Konkurs Recytatorski „ W kręgu poezji dziecięcej”, w którym brało udział 11 uczniów z klas I- III. Wszyscy pięknie recytowali, a na wyróżnienie zasłużyły trzy osoby:
Najserdeczniejsze życzenia na zbliżające się święta Wielkiejnocy. Dużo zdrowia, radości, pogody ducha, smacznej święconki i mokrego poniedziałku!
życzy Dyrektor Zespołu Szkół nr 2
Równiutko z pojawieniem się WIOSNY - w tym roku kalendarzowym 20 marca - przywitaliśmy ją w naszej szkole. „Prezentacje Wiosenne 2015” poprowadził duet reprezentujący Samorząd Uczniowski „Trzynastki” – Kinga Chrobak i Jan Głowacki. Specjalnie na tę okazję przygotowane klasy i oddziały przedszkolne, demonstrowały talenty aktorskie, recytatorskie, taneczne, walory głosowe, a także pierwsze doświadczenia reżyserskie, scenograficzne i charakteryzatorskie. |